Hae verkkokaupasta

Kirjaudu
sisään

Kirjaudu sisään
Ostoskori

Ostoskori

Lisää tilausnumerolla:

Liity jäseneksi

Unohdin salasanani

Sähköpostiosoite

Salasana

Hanna-Leena PesonenJaakko LehtonenAntero Toskala

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena

Markkinointia, viestintää, psykologiaa

  • Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena
  • Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena
PS-kustannus
1. painos, 2002
ISBN 952-451-060-X
200 sivua
Nidottu
Tilausnumero 100015283

kpl

Asiakaspalvelu ja markkinointi ymmärretään kirjassa laajana kokonaisuutena: ne ovat vuorovaikutusta ja sellaisena ikkuna koko organisaation toimintatapaan ja -kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on yritystoiminnan ohella yhä tärkeämpi rooli myös julkishallinnossa ja ns. kolmannella sektorilla. Koska liike-elämän, virastojen ja ei-kaupallisten yhteisöjen tavoitteet ja toimintatavat poikkeavat toisistaan, edellyttää niiden yhtäaikainen pohdinta uudenlaisia tarkastelukulmia.

Chat - Asiakaspalvelija on paikalla

  • Hei, miten voin auttaa? Kirjoita kysymyksesi alla olevaan laatikkoon ja paina lähetä.